Як економити на таксі

Контент на нашому сайті сильно різноманітний, і в більшості ми намагаємось зосередитись на основних моментах, які дозволять нашим клієнтам не потрапити в фінансову халепу, або ж вчать їх економити, на речах про які зазвичай ніхто не задумується. 

Сьогодні якраз матеріал про те як економити на таксі. У великих містах пересування на таксі, це не розкіш, а можливість економію часу, що в свою чергу можна розцінювати як і економію грошей, хоча це не зовсім так. 

У випадку якщо ви дуже багато пересуваєтесь на таксі по місту, то підводячи підсумки витрат місяця може статися так, що ви будете злегка шоковані сумою, яку ви витратили на таксі цього місяця. То що ж виходить, що таксі це не більше ніж марнотратство? Насправді ні, просто із таксі треба бути дуже обережними, так як можна доїхати на роботу за суму тижневої зарплатні. У такому випадку, прийдеться десь позичати гроші, або ж брати кредит без довідки про доходи.
То ж давайте розберемось в основних акцентах економію при пересування службами таксі. 

Сьогодні в Києві стали мильно популярними онлайн служби таксі, в яких кожний власник автомобіля може підзаробити у вільний від роботи час. Прозорість всього процесу від виклику таксі, до споглядання маршруту по якому буде відбуватися поїздка, вартості і інформації про водія, додають комфортну і впевненості в тому що все відбувається прозоро і ніхто тебе не обманює. 

Основними гігантами в області таких служб таксі є Uber, Uklon та Bolt ( останній до речі, не самий кращий варіант, тому якщо хочете залишитись живими і неушкодженими після поїздки, краще обходьте стороною дану службу). Але давайте повернемось до основної теми нашого матеріалу, як же економити? 

Для того, щоб розібратись як працює. І так, в класичному варіант все досттаньо просто, є попит на послугу, і є пропозиція по автомобілям. Відповідно, виходячи із цього вартість поїздки формується на основі порівняння попиту та пропозиції, співвідношення цих величин дає нам коефіцієнт поїздки, після чого рахується базова вартість поїздки по такому маршруту, та множиться на утворений коефіцієнт.
Насправді все доволі просто, але не зовсім. Коефіцієнт це по суті лише певний рівень, але бажання водія це вже суб’єктивний фактор, який відображає реальну картину по отриманню наступної поїздки з того місця де має завершитися поточна поїздка, враховуючи всі ці фактори, водій таксі приймає рішення про відхилення чи прийняття поїздки. 

Ітак, ми розібрались як утворюється вартість, давайте розбиратись як же можна зекономити на таксі.
Зазвичай всі скаржаться що зранку доїхати на роботу на таксі може достатньо дорого коштувати, особливо якщо врахувати якісь масові святкування, чи перекриття доріг вартість поїздки на роботу може коштувати більше 1000 грн в одну сторону, і для людей із інших регіонів це може здаватися повним безглуздям, як може 15 км дороги коштувати 1000 грн? Але це так, це все дає динамічний коефіцієнт.
То як же схитрити і отримати більш вигідні умови? 

Все достатньо просто, якщо це у вас стандартний маршрут на роботу чи з роботи, то ви вже заздалегідь знаєте, які у вас можуть бути проблеми, і затрати в грошах можуть бути не самим вагомими, бо інколи запізнитись на роботу може коштувати значно дорожче ніж поїздка на таксі. 

Якщо ви їдете зранку із якогось житлового масиву, то маєте прекрасно розуміти, що викликати таксі в час піку буде майже не реально, та і заплатити прийдеться достатньо круглу суму, так як попит на послугу буде колосальним, а автомобілі +- рівномірно розподілені по всім районам києва, і забезпечити кожного киянина окремим автомобілем таксі це майже не реально. Тому ваша задача вийти із зони з підвищеним попитом на таксі, в результаті чого коефіцієнт сильно знизиться. Як можна вийти із вказаної зони? Проїхати пару зупинок громадським транспорт в сторону вашого місця роботи, і цього вже буде достатньо для того щоб знизити коефіцієнт.
Крім цього, якщо у вас місце роботи, або ж кінцева точка маршруту знаходить в непопулярному місці ( наприклад коли ви їдете з кінця міста в центр о 7й ранку, зазвичай із центра в таку рань ніхто не буде їхати в протилежному напрямку) викликати таксі буде достатньо складно, хоча за умови відсутності замовлень на таксі це не буде проблемою, але якщо це час пік, то звісно можна і не отримати автомобіль. 

Ітак ми розібрались із основними моментам, тепер перейдемо до нюансів.
Серед найбільш частих місць для економії, можна назвати відсутність потреби їхати весь маршрут на таксі. Тобто, таксі доволі зручно бо дає змогу проїхати місця де відсутній громадський транспорт, або коли достатньо багато пересадок між видами транспорту, у всіх інших випадках громадський транспорт, особливо такий як метро чи трамвай мають набагато більше переваг  над таксі. 

Тому, якщо у вас є участок маршруту який можна проїхати громадським транспортом без глобальної втрати часу, то краще зробити так. 

Ну останній момент - це скоріше рекомендація чим якесь правило, якщо вам потрібно проїхати до 2 км, і ви нікуди не спішити, то краще пройдіться пішки, таким чином отримаєте користь для здоров’я, і щей економію коштів.